KONTAKT VORES KUNDESERVICE
Vi vil gøre alt for, at du bliver tilfreds med din handel her hos Vægur.dk. Så har du spørgsmål til vores varer eller en eksisterende bestilling, så er du velkommen til at kontakte os!
|
|
SPØRGSMÅL & SVAR
● Er min ordre sendt?
Du modtager altid en mail med fakturaen og en mail med track and trace, så du kan følge din ordrer. Har du ikke modtaget den, så check dit spamfilter. måske den er havnet der?
Er du oprettet som "kunde" og altså ikke handler som gæst, så kan du også altid logge ind og se din ordre, faktura og evt. genbestille varer.
● Hvor er min ordre?
Du har altid mulighed for at følge din ordre. Du modtager en ordrebekræftelse på mail samme aften du har udstedt ordren. Først når ordren sendes modtager du den endelige faktura samt et track-and-trace link. Herefter har du mulighed for at se, hvor langt din ordre er. Under “mine bestillinger” kan du også se om ordren er bestilt, betalt og/eller sendt afsted.
● Kan jeg ændre eller slette en ordre?
Du har som udgangspunkt ikke mulighed for selv at ændre eller slette din ordre. Ønsker du at slette eller ændre i din ordre, er du derfor nødt til at kontakte kundeservice på +45 21 60 00 21, og så kan vi hjælpe dig.
● Kan jeg lave en ekstra ordre og få den tilsendt sammen med min tidligere?
Har du glemt noget i din bestilling, som du ønsker at tilføje til en tidligere ordre, og dermed slippe for at betale for 2x forsendelse?
Du har mulighed for at lave en ny ordre, og få den sendt sammen med den tidligere ordre. Det kræver dog, at den tidligere ordre ikke allerede er ekspederet. I så fald skal du lave en ny ordre med de(n) ønskede varer, og vælge “afhentning” som leveringsform så du slipper for at betale for fragten en gang til.
VIGTIGT: Du skal til den nye bestilling tilføje en bemærkning! I bemærkningen skriver du, at ordren skal sendes sammen med den tidligere ordre, efterfulgt af ordrenummeret på den ordre du tidligere lavede. Vi anbefaler dog samtidig, at du altid kontakter kundeservice på +45 21 60 00 21, efter at have lavet den nye bestilling, og oplyser at de to ordrer skal sendes sammen. På den måde kan du være helt sikker på, at der ikke sker en fejl.
● Er min ordre betalt?
Du har altid mulighed for at se, om din ordre er betalt eller ej. Du finder en oversigt over dine bestillinger, ved at logge ind på dubuy.dk, vælge “min konto/brugermenu” øverst og derefter “mine bestillinger”. På oversigten kan du se om din ordre står som betalt. Har du ikke allerede betalt, kan du betale med kort, ved at klikke på “Betal nu!”. Ønsker du i stedet at betale med bankoverførsel, så kan det ske til denne konto i Sydbank:
Regnr.: 7118
Kontonr.: 1488199
● Leveringstid
Vi bestræber os på at levere ordren allerede dagen efter at vi har modtaget din indbetaling - vi kalder det dag-til-dag-levering. Hvis du bestiller inden klokken 14.00, vil du som udgangspunkt modtage din pakke allerede dagen efter. Skulle der i mod forventning være udsolgte produkter i din ordre, vil du blive kontaktet af os.
● Fragtpriser
Bestiller du for over 600,- leverer vi fragtfrit + du får en gratis gave med.
Fragtpriser ved køb for under 600,- koster følgende:
1. Afhentning på lager i Ikast - 0,- kr.
Pakken kan hentes dagligt ml. kl. 8.30-16.00
Kontakt os på +45 21 60 00 21 hvis du ønsker at afhente på et andet tidspunkt.
2. Levering på arbejdspladsen – 39,- kr.
Få leveret på arbejdspladsen, og undgå at skulle en tur i en pakkeshop for at få din pakke.
3. Levering til Pakkeshop – 39,- kr.
Du modtager en sms & mail med track-and-trace, og afhenter pakken i en nærliggende butik
4. Levering privat med flex – 59,- kr.
Pakken leveres privat til din adresse. I tilfælde af at du ikke er hjemme, vil pakken typisk blive stillet i garagen, udhus, under udhæng e.lign. Det er vigtigt, at du i kommentarfeltet skriver hvor pakken må stilles, ellers risikerer du at pakken bliver sendt retur. OBS flexlevering er på eget ansvar.
● Kan jeg få sendt til en anden adresse end min egen?
Ønsker du, at din ordre skal leveres på en anden adresse end din egen, eksempelvis en firma-adresse, eller til en ven/veninde? Så skal du når du indtaster dine kundeoplysninger, fjerne fluebenet i "Levering til samme adresse", og herefter udfylde den adresse du ønsker pakken sendt til.
● Kan jeg få sendt min ordre til udlandet?
Vi leverer selvfølgelig også pakker til udlandet, og nedenstående priser er vores minimums fragtpriser. Den endelige fragtpris oplyses når du går til kassen, da den afhænger af hvor meget den samlede ordre fylder/vejer. Leveringstiden er ca. 2-5 dage, men kan variere fra land til land.
Hvis du vil sende til udlandet skal du først indtaste dine egne kundeoplysninger - og hvis leveringsadressen er en anden, skal du huske at fjerne fluebenet i "Levering til samme adresse", og herefter udfylde den adresse du ønsker pakken sendt til.
Se priser for international levering her
● Åbningstider
Mandag: 09:00 - 17:00
Tirs-tors: 09:00 - 16:00
Fredag: 09:00 - 15:00
Du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi vores lager i Ikast, hvor vi som udgangspunkt holder åbent alle hverdage mellem ca. kl. 09:00-16:00. Det er dog en god idé at ringe på tlf. +45 21 60 00 21, inden du påtænker at komme forbi. På den måde er du helt sikker på ikke at køre forgæves.
Adresse
Dubuy.dk
Orionvej 2 (indgang på bagsiden)
7430 Ikast
● Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Du har altid mulighed for at afmelde dig vores nyhedsbrev, hvis du ikke længere ønsker at modtage mails fra os.
Du kan afmelde dig direkte i det nyhedsbrev du sidst har modtaget, hvis du scroller ned i bunden og finder “Afmeld nyhedsbrev”.
● Kan jeg bestille med EAN-faktura?
Ja, hvis du repræsenterer du staten, regionen eller kommunen, kan du købe på EAN-nr.
Du vælger ”OFFENTLIG” når du går til kassen, og indtaster alle oplysninger, inkl. EAN-nummeret.
Bemærk, at ordren skal sendes fra en offentlig mail - f.eks. @herning.dk. Kommer mailen fra en privatmailadresse - f.eks. @hotmail.com - vil bestillingen ikke betragtes som gyldig.
I bedes for en sikkerheds skyld samtidig notere en leder eller indkøbsansvarlig under ”Att.” feltet, når i laver ordren.
Når ordren er lavet på hjemmesiden, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. mail og når vi ekspedere ordren, vil vi samtidig sende EAN-fakturaen til det offentlige.